Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Kerst met Sandra - Dag 1 - Anreda DT - Post!

 Hoi allemaal,

Het is zo ver! We zijn van start met de kerst-serie van 2020! Vanaf vandaag tot 25 december vind je hier elke maandag, woensdag en vrijdag een kerstkaart. Hopelijk allemaal voorzien van een video, want dat is wel zo leuk, toch?


Voor mijn eerste kaart ben ik weer lekker aan het kleuren geweest. Ik vind het zo leuk dat Marianne Design steeds meer stempelsetjes met mallen op de markt brengt, daardoor kleur ik ook weer vaker.



Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt.

Papier
DCP-papier

Stansen

Copic Markers
Bruin: E41 - E42 - E47
Grijs: C00 - C1 - C2
Aqua: BG53 - BG57 - BG49

Overige materialen
Distress Oxide Vintage Photo
Ink Blending tool

En dan natuurlijk het eerste filmpje!


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: