Pagina's

vrijdag 16 oktober 2020

Herfst en Halloween met Sandra - Dag 7 - Anreda DT - Herfst

 Hoi allemaal


We zijn over de helft van de serie, en langzaam aan kruipen we richting Halloween. De dagen worden steeds korter en de tijd vliegt. Ik merk het aan alles.



Voor de kaart van vandaag ben ik lekker aan de gang gegaan met een craft stencil van Marianne Design. Deze keer heb ik met de stolp een leuke kaart gemaakt.



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.


Papier

Cardstock Wit

Cardstock Zwart

Cardstock Baby Roze

Cardstock Mokka

Cardstock Terra Bruin

Cardstock Burgundy

Marianne Design Autumn Whispers (PB7059)


Stansen

Marianne Design Creatable Gatefolding Tree (LR0678)

Marianne Design Collectables Eline's Hamster (COL1489)

Marianne Design Collectables Eline's Raccoon (COL1472)


Overige materialen

Marianne Design Craft Stencil Bell Jar (PS8074)

Marianne Design Art Stamp Hallo Herfst (MM1631)

Craft Emotions Easy Connect tape

Scrappers Floss

Big Shot

Memento Tuxedo black inkt.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: