Pagina's

zaterdag 31 oktober 2020

Herfst en Halloween met Sandra - Dag 13 - Anreda DT - Boooooo!

 Hoi allemaal!


Het is zo ver. Vandaag is het Halloween, en tevens is dit de 13e kaart uit mijn Herfst en Halloween serie. De 13e, dat is dus ook de laatste!

Ik vond het superleuk om deze kaarten te maken, en met jullie te delen!



Ik hoop dat jullie ook genoten hebben van deze serie, ook al zat er niet overal een filmpje bij!





Ik wilde met deze kaart graag de kat "verkleden". Daarom heb ik hem een spokenpak gegeven, leuk he? En zo simpel! Voordat ik jullie de video laat zien, eerst de gebruikte materialen.


Papier

Cardstock wit

Cardstock gekleurd

Marianne Design Autumn Whispers

Marianne Design Soft Glitter Paper Silver

Vellum


Stansen

Marianne Design Collectables Eline's Kitten

Marianne Design Collectables Eline's Halloween

Marianne Design Collectables School Slate

Marianne Design Letterboard by Karin Joan


Overige materialen

Marianne Design Craft Stencil Witch Hat

Craft Emotions Easy Connect tape

Big Shot Stansmachine

Distress Ink


En natuurlijk heb ik ook het filmpje voor jullie!




Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: