Pagina's

dinsdag 17 december 2019

Tiets' Creatieve Wereld - 5 Days of Christmas - Dag 3

Hoi allemaal,

Op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld zijn we weer druk bezig met een nieuwe challenge. Deze keer is het de bedoeling dat je een kaart in de vorm van een ster maakt, en elke dag geven we een nieuw thema.

Gisteren was het mijn beurt, en ik heb als thema een Poinsettia, oftewel kerstroos gekozen.

Dit is het voorbeeld dat ik erbij heb gemaakt.


De basis is gemaakt met een mal van Studio Light.
Het design papier is van Marianne Design, en het glitterpapier ook.
Op de ster zit een poinsettia die ik heb gemaakt met een oude mal van Marianne Design (LR0122)
De bloemen heb ik eerst uit wit papier gestanst, en daarna nog een keer uit vellum, voor een extra mooi effect.
De blaadjes komen uit de Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen set.
De tekst komt ook uit een set van Marleen voor Marianne Design, Hello Winter (CS1037)

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: