Pagina's

woensdag 11 december 2019

Anreda DT -Kerst met Sandra - Dag 14 - Have a tree-mendous christmas

Hoi allemaal,


Vandaag na een kaartje waar geen video bij is gemaakt. Ik heb dit kaartje "even snel" tussendoor gemaakt, steeds even een paar minuten eraan zitten. Dan wordt het erg lastig om een video te bewerken, dus daarom maar even een "platte post"


Deze keer weer het lieve wasbeertje gebruikt, hij blijft schattig.
Ook heb ik het shaker-frame gebruikt, maar dan zonder er een echte shakerkaart van te maken. Het frame deed me denken aan een doily, superleuke stans!



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart.

Papier

Stansen
Marianne Design Craftable Shaker Round (CR1474)

Overige materialen
Wattenschijfje
Jute touw

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra  

Geen opmerkingen: