Pagina's

woensdag 18 december 2019

Anreda DT - Kerst met Sandra - Dag 17 - Geniet

Hoi allemaal,

Welkom allemaal, op dag 17 van mijn kerstserie. We lopen al richting het einde, wat ik eigenlijk best jammer vind. Ik heb erg veel plezier in het maken van de kerstkaarten, en mijn inspiratie is nog lang niet op!

 Misschien deze serie maar doortrekken naar het nieuwe jaar? En dan niet 3 keer per week, maar bijvoorbeeld elke eerste van de maand ofzo? Laat me maar weten wat jullie daarvan vinden.

Voor de kaart van vandaag heb ik weer een craft stencil gebruikt, ik blijf het leuk vinden.

Dit zijn alle materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt

Papier
Vellum

Stansen

Overige Materialen
Stazon Jet Black inkt

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk. Laat je me even weten hoe je over de kerstserie voor volgend jaar denkt?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: