Pagina's

maandag 4 februari 2019

Lawn Fawn Reveal Wheel Happy Birthday

Hoi allemaal,

Onlangs was de dochter van vrienden van ons jarig, en traditiegetrouw maak ik een kaart voor haar. Ze werd inmiddels 9 jaar, en dan wordt het toch wat lastig om een passende kaart voor te maken. Want wat vinden meiden van 9 tegenwoordig leuk? Ik kan je vertellen dat ik geen idee heb haha!
Gelukkig zijn daar dan de stempels en stansen van Lawn Fawn. Dan heb je heel weinig nodig om er een leuke kaart van te maken.

Helaas ben ik zelf vergeten om foto's van de kaart te maken, dat heb ik achteraf laten doen door de vader van de jarige.

 Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Lawn Fawn Reveal Wheel, de square reveal wheel add on, de reveal wheel sentiments en de stempelset Beam me up.
Eerst stanste ik de square reveal wheel add on uit bristol smooth cardstock en maakte ik een galaxy achtergrond. Ik gebruikte hiervoor Distress Oxide in de kleuren Wilted Violet, Picked Raspberry, Peacock Feathers en Black Soot. Daarna heb ik er met verdunde witte gesso spetters op gemaakt.
De stempels heb ik met mijn Copic Markers gekleurd. De "straal" uit de ufo is op met Versamark op vellum gestempeld, waarna ik er witte embossingpoeder op heb gedaan.
Het geheel heb ik op een knalroze kaart geplakt.
Doordat ik zelf de foto's niet heb gemaakt. heb ik helaas niet alle teksten van de reveal wheel erop staan.

Dit was het  voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: