Pagina's

maandag 18 februari 2019

Kimya Doe-Dag project - Trakteren

Hoi allemaal!

Weten jullie nog, vroeger, als je jarig was, dat je op school mocht trakteren? Fantastisch vond ik dat, daar leefde ik echt naar toe. Afgelopen december mocht onze oudste dochter voor het eerst op de basisschool trakteren, en de kleuterjuf vind het leuk als de ouders er bij blijven om te kijken. 
Er werd gezongen, muziek gemaakt, nog meer gezongen, kaarsjes uitgeblazen, en tot slot trakteren!
Ik heb heel wat foto's gemaakt, en daar moest natuurlijk een album bij gemaakt worden. 
De basis van het album is wederom een project wat ik op de Doedag van Kimya gemaakt heb. Dit project is bedacht door Anja en Sandra van het Kimya DT, voor de Doedag van afgelopen januari.

Dit project is gemaakt van 2 doosjes, en de doosjes op elkaar vond ik een beetje op taart lijken, vandaar de inspiratie om het album daarover te maken.

 De basis van dit project zijn 2 kraftdoosjes. In het onderste doosje hebben we een lade gemaakt, waar een minialbum in kan.


 Het papier dat we hebben gebruikt voor dit project is van Craft o'Clock, en het heet On the Couch.
Alle materialen die ik heb gebruikt, komen uit het workshoppakket dat Kimya voor ons heeft samengesteld. Uitzondering hierop zijn de bloemen, deze komen uit mijn eigen voorraad.


 Hier kun je goed zien dat de lade uitgeschoven kan worden, en er een albumpje in ligt.


 De voorkant van het albumpje.


 Ik vind het altijd leuk om een stukje te journalen in mijn album. Dan kan je later altijd terug lezen wat de aanleiding voor dit album is geweest.


 Natuurlijk mocht een foto van de traktatie niet ontbreken! 


 De randjes van het papier zijn aangezet met Distress Ink Black Soot, dat geeft altijd een mooi effect. Meestal gebruik ik bruine inkt om dat te doen, maar ik vond zwart beter bij het papier passen.


 De decoraties die in het workshoppakket zitten, zijn altijd perfect op het papier afgestemd. Zo hoef je nooit te zoeken of het wel bij elkaar past.


Tot slot kon ik het niet laten om de achterkant ook een klein beetje af te werken.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: