Pagina's

woensdag 6 februari 2019

Cadeau Lana

Hoi allemaal!

Onlangs moest ik weer verplicht aan de knutsel voor mijn dochter, want ze mocht weer naar een kinderfeestje. Tja, en wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat niet ga doen?

 Het tasje dat ik heb gebruikt, is wederom van Kimya verpakkingen. Het papier dat ik heb gebruikt, komt uit een blok van Action.


 Voor de tekst heb ik een stempelset van Noor!Design gebruikt. Deze heb ik met Versamark inkt gestempeld, en daarna met gouden embossingpoeder bewerkt.


 De dieren die ik heb gebruikt, zijn van Lawn Fawn. Deze set heet Party Animal, en is perfect voor dit soort cadeautjes.
De achtergrond heb ik gemaakt met waterverf van de Action.
De diertjes zijn ingekleurd met mijn Studio Light Markers en een waterpen.


Onderaan het tasje, heb ik de naam van de jarige en haar leeftijd gestempeld, en met de zelfde gouden embossingpoeder bewerkt.
Tot slot, het belangrijkste voor mijn dochter, de Nuvo Glow drops, in de kleuren Apple Sour, Shocking Pink en Blue Crush.

Ik heb het hele proces gefilmd, dus jullie kunnen hier onder het filmpje kijken.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: