Pagina's

maandag 2 juli 2018

#TeamTante

Hoi allemaal!

Afgelopen vrijdag was mijn zusje jarig, en daar hoort natuurlijk een mooi zelfgemaakt cadeau bij. Ik heb dit gemaakt uit naam van mijn dochters. Mijn zusje post regelmatig foto's van mijn dochters op social media, met de hashtag #teamtante. Dat werd natuurlijk de naam van dit album en de foto's die erin kwamen, waren uiteraard van haar nichtjes.

 Het album is gemaakt naar aanleiding van een Scrap en Bep, gemaakt door Tiets voor Kimya. Ik had een basispakketje aangeschaft, maar nooit meegedaan. Ik vond hem zo leuk, dat ik hem nu alsnog heb gemaakt.
Het papier dat ik heb gebruikt, is van Prima Marketing, Rose Quartz collectie. Ik heb alle randen aangezet met Distress Ink Black Soot.

 Voorop de kaft zit een doily, gemaakt met een mal van Studio Light. Daarop zitten rietjes, een Curly pin en bloemen. Bovenop de bloemen heb ik de titel van het album geplakt. Deze heb ik zelf gesneden met de Silhouette Cameo.


 Aan de zijkant zitten diverse bedels aan touw. Deze bedels komen bij CreaTotaal vandaan.


 Als je de kaft openklapt, komt er een tijdschriftenhouder tevoorschijn, waarin de pagina's door middel van een rietje vast zitten.


 Op de voorkant van het tijdschriftenhoudertje heb ik al een foto geplakt. Hierop kon ik niet te dik scrappen, want anders past de kaft niet meer dicht. Ik ben helaas vergeten om een foto te maken van de uitklappende pagina's. Rechts kan er een flapje opengemaakt worden, en dan waaieren de pagina's daar uit.


 Het boekje bevat 5 pagina's. Op 3 van de pagina's zit een extra zakje, met ruimte voor een tag. In elke pagina zit een tag, en in de pagina's met zakjes zit dus een extra tag.


 Dit zijn de pagina's op zich, zonder tags.


 En hier zijn de extra zakjes opengeklapt, zodat je de hele pagina kan zien.


 Dit zijn te tags uit de basispagina's.


En tot slot de tags uit de extra zakjes. Zo heb je met een relatief klein album, toch ruimte voor 20 foto's!

Dit was het voor vandaag,  ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: