Pagina's

maandag 9 juli 2018

Anreda DT - Een bundeltje geluk

Hoi allemaal,

Kennen jullie dat? Dat je een cadeautje wil geven, en dat je er het liefst een label aan wil hangen? Ik wel, en kom daar eigenlijk altijd mee op het moment dat het al te laat is. Daarom maak ik soms een aantal labels in het voren, zodat ik er altijd een heb als het nodig is. Vandaag laat ik er 1 van zien die ik voor Anreda heb gemaakt.


 Het label heb ik uit kraft cardstock gesneden. Daarop heb ik heel lichtroze cardstock geplakt, maar eerst heb ik dat met een hele oude achtergrond stempel van Marianne Design en Distress Oxide inkt in Picked Raspberry bewerkt.
De "boom" waar de koala's aan hangen heb ik met hetzelfde kraft cardstock als mijn label gemaakt. Eerst maakte ik het wat donkerder met Distress Ink Vintage Photo, en daarna maakte ik er met Distress Ink Walnut Stain en een Dutch Doobadoo mask art Woodgrain stencil een houtstructuur op.


De koala's zijn gemaakt met een set stansen van Marianne Design. De grote koala is gemaakt van het zelfde cardstock als mijn label. De oren zijn met roze cardstock gemaakt, en de ogen en neus met zwart cardstock.
De kleine koala is van chocolade cardstock gemaakt, en de luier daarvan van hetzelfde roze als de oren van de grote.
Op beide neusjes heb ik Glossy Accents gedaan, maar dat is helaas slecht te zien in de foto.


De tekst komt uit een set van Marianne Design. Om alles af te maken, heb ik Nuvo Crystal Drops in de kleuren Carnation Pink en Simply White gebruikt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat je het leuk vond. Laat je even weten dat je geweest bent?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: