Pagina's

woensdag 4 juli 2018

Anreda DT - Layout Kostbaar (incl. video tutorial)

Hoi allemaal,

Ik ben weer lekker aan de gang geweest met mijn DT-spulletjes voor Anreda, en daar kwam deze keer een layout uit rollen. Ik moet eerlijk bekennen dat deze layout niet van harte ging, doordat ik niet precies wist waar ik heen wilde. In de eerste instantie wilde ik een frame om mijn foto, maar daardoor had ik veel te veel open ruimte. Vervolgens had ik het eerste frame bewerkt met gilding flakes, maar was ik niet tevreden over de uitkomst. Uiteindelijk is het goed gekomen hoor, dat kan je ook in de process video zien.

 Ik ben begonnen met een vel wit cardstock. Eerst heb ik met de Dutch Doobadoo mask art Earth en Distress Oxide in Fossilized Amber de achtergrond bewerkt. Daarna met Nuvo Mica Mist in Violet Lustre en Psst! in Brown spetters op de achtergrond gemaakt. Vervolgens heb ik met structuurpasta en Dutch Doobadoo mask art Wyber wat structuur aangebracht en toen dat droog was met Craft Emotions Mixed Media Ink in White gesprayd. Als allerlaatste heb ik met de Script stempel van Noor Design gestempeld, en toen was mijn achtergrond helemaal klaar.


 Het frame dat ik heb gebruikt is van Dutch Doobadoo, Greyboard Frames. Ik heb eerst witte gesso erop gedaan, en daarna met dezelfde Nuvo Mica Mist erop gesprayd. De stempel die ik heb gebruikt is van Karin Joan voor Marianne Design, de set heet Vertrouwen. Op het stukje kraft papier waar de tekst op is gestempeld, heb ik de achtergrond bewerkt met de Fossilized Amber Distress Oxide.


 De paarse bloemen heb ik gemaakt van Flower Foam, deze kleuren zitten in set 2. Ik heb de bloemen bewerkt met Distress Oxide in Wilted Violet en Lucky Clover. Ook heb ik verschillende kleuren meeldraden gebruikt, om het een mooie bloem te maken. De grote witte bloem komt uit mijn eigen voorraad. Verder heb ik witte tulpen, witte rozen en paarse rozen gebruikt.


Het parel-kant komt uit mijn eigen voorraad. Om mijn layout helemaal af te maken, heb ik nog Nuvo Crystal Drops in de kleuren Crushed Grape en Ebony Black gebruikt.

Hier kunnen jullie de progress-video zien

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat je even een berichtje achter als je hebt gekeken?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: