Pagina's

maandag 18 juni 2018

Kimya Doe-dag - Schoolfoto's Eline

Hoi allemaal,

Afgelopen September ben ik naar de Doe-dag van Kimya geweest. Daar hebben we onder begeleiding de basis van 3 projecten gemaakt. Eenmaal thuis gekomen, ben ik er niet meer mee verder gegaan, geen idee waarom eigenlijk... 
Toen we de schoolfoto's van onze jongste dochter binnen kregen, bleek ineens dat haar outfit qua kleuren exact matchte met een van de papierlijnen van de projecten, dus ik ben daarmee aan de gang gegaan.

 Kan jij geloven dat dit ooit een papieren zak van 30 bij 40 centimeter was?  Scroll dan maar wat naar beneden, dan kan je het zien!

 Het papier dat we gebruikt hebben voor dit project is van Prima Marketing, Wild and Free. Ik heb alle randen aangezet met Distress Ink Black Soot.


 Alle materialen die ik heb gebruikt, zaten in het workshop pakket, op enkele uitzonderingen na. Het etiketje met de tekst komt uit mijn eigen voorraad, maar komt wel bij Kimya vandaan.


 Dit is de volledige lengte van het album, zie je dat die 40 centimeter al flink in de buurt komt?


 En als dan ook nog alle flapjes opzij uitgevouwen worden, dan zie je helemaal hoe groot het was.


 Op deze pagina heb ik een extra label gemaakt dat omhoog klapt, waardoor je weer wat meer plek hebt.


 De middenste strook bevat allemaal pockets, daar zitten labels of tags in.


De uitklappende flapjes zijn ook allemaal pockets, ook daar zitten labels in.


 Hier een overzicht van het hele project, met alle tags uit de middenpockets.


En hierbij de tags die in de uitklappende pockets zitten.


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: