Pagina's

maandag 25 juni 2018

Kimya Doe-dag - Mini album speeltuin

Hoi allemaal,

Vandaag deel ik het laatste project van de Kimya Doe-dag met jullie!

 Het album hebben we gemaakt van een papieren tasje en wat penseelzakjes en is weer een heel ander album dan de vorige twee.


 Het papier dat we hebben gebruikt, is van 49&Market, Vintage Artistry collection. Dit is niet zo zeer een collectie die ik zelf zou hebben gekozen, maar achteraf ontzettend mooi!


 Alle materialen die ik heb gebruikt komen wederom uit het pakket, met uitzondering van het groene kant. Dat vond ik enige jaren terug bij het tuincentrum in een koopjesbak, en dat kon ik toen natuurlijk niet laten liggen. En laat het nou prachtig passen bij dit papier!


 Achter de foto op de rechter pagina zit een hartjesprikker. Ik vind deze prikkers perfect om wat kleine journaling op te doen en achter een foto uit te laten komen.


 De vlinder-knoop die ik heb gebruikt, komt ook uit het pakket. Ik heb er wat Distress Ink op gedaan, maar achteraf was deze wat te licht, dus je ziet het niet echt.


 Het etiketje met de tekst, komt volgens mij niet uit het pakket, maar wel bij Kimya vandaan. Ik vind de tekst die erop staat prachtig en gebruik hem dan ook vaak in een album.


Tot slot de labels die in de pagina's zitten. En nee, jullie scherm is niet kapot, de middelste tag heb ik geblurt... ;)

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Geen opmerkingen: