Pagina's

woensdag 27 juni 2018

Kaisercraft Wandering Ivy Layout Tutorial

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een layout voor jullie, en ik heb wederom een videotutorial ervan gemaakt.
Deze keer ben ik behoorlijk buiten mijn comfortzone gegaan door eens geen roze te gebruiken. Ik heb deze keer namelijk geel, groen en blauw gebruikt!


 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Kaisercraft, Wandering Ivy. Ik heb eerst de achtergrond bewerkt met blanke gesso, en daarna met een stencil van Dutch Doobadoo. Toen dat droog was, heb ik er met Psst inkt spray in Yellow, Lime Green en Turquoise op gesprayd, en als laatste met Craft Emotions Mixed Media Ink spray in Wit.


 De chipboard titel komt weer uit een set van Marianne Design, en is eerst met witte gesso, en daarna met Psst Yellow spray bewerkt
Achter de foto zit een stuk kaaslinnen dat ik heb gekleurd met Psst Lime Green. Het etiketje Here Comes the Sun is van Kimya, net als de strik van juten touw.


 De bloemen komen uit mijn eigen voorraad. De blauwe bloemen waren eigenlijk wit, maar heb ik met Psst Turquoise bewerkt.

De papiercollectie die ik heb gebruikt, heb ik bij Kimya besteld. Daarbij hadden zij een set met bijpassende embellishments gemaakt, en ik heb gevraagd of ze er ook een bijpassende lintenset bij konden maken. Zo weet je zeker dat alles bij elkaar past qua kleuren.

En dan nu de tutorial.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden! Laat je even een berichtje achter als je langs bent geweest?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: