Pagina's

vrijdag 16 maart 2018

Mixed Media boekje

Hoi allemaal!

Begin januari was ik bij Kimya op de Doe-dag. Naast de superleuke projecten die we daar onder leiding van het designteam hebben gemaakt, kon je ook een make and take volgen. Het resultaat laat ik jullie vandaag zien.

 De make-and-take bestond uit Mixed Media, dus ik heb de voorkant van een notitieboekje bewerkt.
OP de ondergrond zit aluminum folie. Daarop ligt een stukje jute, en wat chipboard. Daarboven op heb ik een compositie gemaakt van verschillende dingen; ijsstokjes, rietjes, bloemen, knopen, kralenketting. Je kan het zo gek niet bedenken, of het kan erop.
Toen alles goed vast zat, heb ik met witte gesso alles wit gemaakt. We konden kiezen uit witte en zwarte gesso, maar ik vond wit mooier. Toen de gesso gedroogd was, heb ik Cosmic Shimmer Pixie Powder in verschillende kleuren erop gedaan. Zodra je daarna met water erop sprayt, lopen de kleuren mooi uit. Daarna nog een keer drogen met de heattool, en klaar!



Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: