Pagina's

zaterdag 10 maart 2018

Doolhof kaart

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor mijn collega en haar vriend heb gemaakt. Zij hebben onlangs de sleutel van hun eerste huis gekregen, en gaan dus samenwonen. Daar hoort natuurlijk een kaart bij. Deze kaart heb ik speciaal voor hen gemaakt, namens mij en al mijn collega's.

 Het papier dat ik heb gebruikt, komt bij Action vandaan. Ik heb de randjes beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Het doolhof heb ik gesneden met mijn Silhouette. Ik heb hem eerst 10x uit wit cardstock gesneden, en daarna uit design papier. Alle cardstock heb ik op elkaar geplakt. Bovenop het cardstock zit een heel hart van mica, en daar bovenop zit het hart van designpapier. Er zit ook een metalen balletje in, dat heb ik via AliExpres gekocht. Het balletje beweegt ook echt.


 Langs het hart zitten 2 clusters met Wild Orchid Crafts bloemen. De groene blaadjes zijn geponst met een pons van Martha Stewart uit groen cardstock.


 Om alles af te werken, heb ik met Nuvo Crystal Drops in de kleur Simply White, parels gemaakt.


Binnen in de kaart heb ik een stuk kraft cardstock geplakt. Ik heb daar met Versafine Onyx Black inkt op gestempeld met teksten uit een set van Noor! Design.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: