Pagina's

woensdag 7 maart 2018

Kimya GDT - Layout Merry Christmas

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik weer gast-designer zijn voor Kimya. Ik heb wederom een layout gemaakt, want dat vind ik toch het allerleukst om te doen.

 Ik heb de Mint Wishes papier collectie van Kaisercraft gebruikt voor deze layout, samen met de Collectables pack.
Het basisvel met de dennentakken heb ik bewerkt met structuurpasta en een woodgrain stencil van Dutch Doobadoo. Daarna heb ik een witte doily gebruikt, en daar overheen de andere stukken designpapier.


 Midden over de pagina heb ik een stuk zwart crispylint gebruikt, met daaroverheen een stuk merletto kant. Achter de bloementoef zit een sterrenprikker, met daarop letterstickertjes van Tim Holtz. Achter de foto zit een stuk kaaslinnen.


 Achter de foto zitten 2 kleine bruine labels. Onder de bloementoef zit een strik, gemaakt van juten touw.


Als laatste een houten tekst, Merry Christmas.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: