Pagina's

donderdag 24 september 2015

CreaMiep - Geniet van de kleine dingen

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt op het blog van CreaMiep om jullie wat te laten zien, dus daarom hier ook. Ik ben dit keer geïnspireerd geraakt door de kleuren van het designpapier wat ik gebruikt heb, roze en geel. Dat vind ik een prachtige combinatie, en die zie je dus ook vaak terug in mijn creaties.

 Voor de vorm van mijn kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier is van Maja Design, zie je hoe mooi die kleurtjes zijn? Ik heb alle randjes aangezet met Distress Ink Walnut Stain.


 De stempel die ik heb gebruikt is van The East Wind, ze heet Lucy Loo Bookaholic. Zie je dat haar? Dat is nou echt mijn ding om te kleuren. Ik werd er spontaan verliefd op toen ik deze stempel zag! Ze is met Memento inkt op DCP papier gestempeld, en met alcoholmarkers gekleurd.

De tekst stempel die ik heb gebruikt komt uit de set van CreaMiep, op het kraft papier van Joy. Ik heb hiervoor de zelfde Memento inkt gebruikt als voor het afdrukje.




Om mijn kaart af te werken, gebruikte ik verschillende bloemen, een Gardenia, een Cherry Blossom en een roosje van 15mm

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra


Geen opmerkingen: