Pagina's

zondag 20 september 2015

Clubdagproject Kaarten maken met Tiets

Hallo allemaal!!



Allereerst een waarschuwing, HEEL, HEEL, HEEL VEEL foto's in deze post!



Gisteren was het dan eindelijk zo ver, de clubdag van Kaarten maken met Tiets! En wat keek ik er naar uit zeg... Eerder dit jaar ben ik door Tiets gevraagd om haar team te versterken, iets waar ik natuurlijk geen nee tegen kon en wilde zeggen. Dat betekende dus ook, dat ik de eer had om alvast te werken aan het prachtige project waar iedereen gisteren aan begonnen is, en dat mijn project als één van de voorbeelden diende.
Ik wilde jullie graag ook mijn project laten zien, want ik ben erg trots op het eindresultaat.



Dit is de voorkant van het album. Het papier dat we hebben gebruikt is van Prima Marketing, Butterfly collection. Vrijwel alle materialen die ik heb gebruikt, zaten in de kit die we hebben gebruikt, met uitzondering van een hoop bloemen, en de letterstickertjes.


Dit is de binnenkant van de kaft.


En dan nu alle pagina's uit mijn Messy album. Om mijn pagina's te maken heb ik paperbags, enveloppen, notitiepapier, ribbelkarton en jute gebruikt, ook allemaal in de kit te vinden.
Om mijn pagina's te decoreren heb ik ook verschillende stansen van Noor Design gebruikt.
Al het verdere decoratie materiaal, zoals parels, knoopjes en charms komen uit de kit.






In de flap van deze envelop heb ik een magneetje verwerkt, zodat de envelop tijdens het bladeren netjes gesloten blijft.

















Dit is de binnenkant van de achterkaft. 


En tot slot nog alle labels die in de paperbags zitten.



Een heleboel foto's van een project waar ik enorm veel plezier aan heb beleefd! Hopelijk vinden jullie 'm net zo leuk als ik!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

anita Beumer zei

Wow wat is die mooi en leuke foto's.
daar mag je trots op zijn.