Pagina's

woensdag 6 februari 2019

Cadeau Lana

Hoi allemaal!

Onlangs moest ik weer verplicht aan de knutsel voor mijn dochter, want ze mocht weer naar een kinderfeestje. Tja, en wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat niet ga doen?

 Het tasje dat ik heb gebruikt, is wederom van Kimya verpakkingen. Het papier dat ik heb gebruikt, komt uit een blok van Action.


 Voor de tekst heb ik een stempelset van Noor!Design gebruikt. Deze heb ik met Versamark inkt gestempeld, en daarna met gouden embossingpoeder bewerkt.


 De dieren die ik heb gebruikt, zijn van Lawn Fawn. Deze set heet Party Animal, en is perfect voor dit soort cadeautjes.
De achtergrond heb ik gemaakt met waterverf van de Action.
De diertjes zijn ingekleurd met mijn Studio Light Markers en een waterpen.


Onderaan het tasje, heb ik de naam van de jarige en haar leeftijd gestempeld, en met de zelfde gouden embossingpoeder bewerkt.
Tot slot, het belangrijkste voor mijn dochter, de Nuvo Glow drops, in de kleuren Apple Sour, Shocking Pink en Blue Crush.

Ik heb het hele proces gefilmd, dus jullie kunnen hier onder het filmpje kijken.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Liefs, Sandra

maandag 4 februari 2019

Lawn Fawn Reveal Wheel Happy Birthday

Hoi allemaal,

Onlangs was de dochter van vrienden van ons jarig, en traditiegetrouw maak ik een kaart voor haar. Ze werd inmiddels 9 jaar, en dan wordt het toch wat lastig om een passende kaart voor te maken. Want wat vinden meiden van 9 tegenwoordig leuk? Ik kan je vertellen dat ik geen idee heb haha!
Gelukkig zijn daar dan de stempels en stansen van Lawn Fawn. Dan heb je heel weinig nodig om er een leuke kaart van te maken.

Helaas ben ik zelf vergeten om foto's van de kaart te maken, dat heb ik achteraf laten doen door de vader van de jarige.

 Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Lawn Fawn Reveal Wheel, de square reveal wheel add on, de reveal wheel sentiments en de stempelset Beam me up.
Eerst stanste ik de square reveal wheel add on uit bristol smooth cardstock en maakte ik een galaxy achtergrond. Ik gebruikte hiervoor Distress Oxide in de kleuren Wilted Violet, Picked Raspberry, Peacock Feathers en Black Soot. Daarna heb ik er met verdunde witte gesso spetters op gemaakt.
De stempels heb ik met mijn Copic Markers gekleurd. De "straal" uit de ufo is op met Versamark op vellum gestempeld, waarna ik er witte embossingpoeder op heb gedaan.
Het geheel heb ik op een knalroze kaart geplakt.
Doordat ik zelf de foto's niet heb gemaakt. heb ik helaas niet alle teksten van de reveal wheel erop staan.

Dit was het  voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

vrijdag 1 februari 2019

Een schitterende Kerst!

Hoi allemaal!

Vandaag is er weer een nieuwe maand begonnen, het gaat zo hard! Voor je het weet is het kerst!!

Nee, alle gekheid op een stokje, ik mag toch hopen dat het niet zo hard gaat. Toch heb ik vandaag wel een kerstkaart om jullie te laten zien, want je kan ze maar beter al vast gemaakt hebben!

Deze keer een hele snelle, simpele kerstkaart, want het hoeft niet altijd groots. De ster is gestanst met een mal van Studio Light, net als het designpapier en de mat. Snel en makkelijk. Het designpapier is van Joy!Crafts, het komt uit de Let it Snow collectie.
De tekst is van Marianne Design. Ik heb hem geƫmbost met gouden embossingpoeder.
Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen.

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra