Pagina's

vrijdag 26 juni 2020

Sterkte van Sandra - Dag 4 - Trouwe vriend - Anreda DT

Hoi allemaal,

Vandaag de laatste kaart uit de condoleance-serie, jammer he? Het zal zeker niet de laatste condoleancekaart zijn die ik maak. Ik merk nu namelijk dat het fijn is om deze kaartjes op voorraad te hebben liggen en de makkelijker te maken zijn voor de voorraad, dan wanneer je hem echt nodig hebt.


De kaart van vandaag is wel weer heel anders dan voorgaande kaarten. Ik heb er deze keer namelijk voor gekozen om geen condoleance kaart voor een mens te maken, maar voor een dier!


Natuurlijk is er ook voor deze kaart weer een video beschikbaar, maar eerst even de gebruikte materialen.

Papier
Cardstock wit
Cardstock gekleurd

Stansen
Marianne Design Collectables Eline's Kitten (COL1454)
Marianne Design Craftable Punch die Cats & Dogs (CR1368)

Overige materialen
Marianne Design Clear Stamp Poeslief (CS1023)
Marianne Design Craft Stencil Clouds & Sunburst (PS8024)
Distress Oxide Wilted Violet
Distress Oxide Salty Ocean
Distress Oxide Mowed Lawn
Distress Oxide Squeezed Lemonade
Distress Oxide Wild Honey
Distress Oxide Fired Brick
Distress Oxide Picked Raspberry
Mini ink blending tool
Mini ink blending foam
Big Shot
Craft Emotions Easy Connect tape
Silhouette Pick-me-up tool
Memento Tuxedo Black ink

En dan natuurlijk de video nog voor jullie



Dit was het voor vandaag, dank je wel voor het kijken!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: