Pagina's

vrijdag 12 juni 2020

Sterkte van Sandra - Dag 2 - Sterkte - Anreda DT

Hoi allemaal! 

Vandaag wederom 2 condoleancekaarten gemaakt, dus deze deel ik met jullie.
Ik merk dat het me makkelijker valt om deze kaarten te maken, dan ik van te voren dacht. En als ik bezig ben, is het makkelijker om met dezelfde materialen meerdere kaarten te maken, dus daarom ook deze keer weer 2 kaarten.


De kaarten die ik deze keer heb gemaakt zijn niet helemaal hetzelfde, ik heb wat met kleur gevarieerd. 



Ook in deze kaart heb ik weer wat in de binnenkant gestempeld.


Het proces is natuurlijk weer gefilmd, maar eerst de gebruikte materialen.

Cosmic Shimmer poeder (staat momenteel niet in de shop, maar deze van Nuvo lijkt er op)

En dan nu natuurlijk het filmpje voor jullie.


Dit was het voor vandaag, hopelijk vinden jullie de kaarten mooi.

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: