Pagina's

woensdag 20 mei 2020

Come on BABY, let's Scrap! - Dag 6 - Poesje Mauw - Anreda DT

Hoi allemaal!

Eerder in deze serie gaf ik al aan dat ik het moeilijk vond om geboortekaartjes voor jongens te maken, maar ik heb mezelf toch weer gedwongen!



Uiteraard heb ik weer materialen van Marianne Design gebruikt, en weet je wat nou zo leuk is? Je kan oud en nieuw zo makkelijk combineren!

En natuurlijk heb ik weer een procesvideo gemaakt, ik kan haast niet meer zonder haha.
Voordat ik die laat zien, even de gebruikte materialen. Als je er op klikt, vind je ze in de webshop van Anreda.

Papier:
Cardstock
Marianne Design Sweet Dreams (PB7055)

Stansen
Marianne Design Collectables Eline's Kitten (COL1454)
Marianne Design Collectables Eline's Baby (COL1479)

Overige materialen
Marianne Design Clear Stamp Poesje Mauw (CS0962)
Marianne Design Craft Stencil Bag by Marleen (PS8056)
Craft Emotions Easy Connect tape
Big Shot Stansmachine
Memento Tuxedo Black inkt
Nuvo Crystal drops Pearl White

En dan nu de video voor jullie!



Dit was het voor vandaag, bedankt voor het kijken! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Aartje zei

Hij is weer super. En de stempel met het liedje maakt hem helemaal af vind ik.
Groeten, Aartje