Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Come on BABY, let's scrap! - Dag 4 - Zwanger - Anreda DT

Hoi allemaal,

Welkom op dag 4 van mijn babyserie Come on BABY, let's scrap! Ik maak deze serie voor Anreda, en alle producten die ik heb gebruikt, zijn dus ook in de webshop van Anreda te vinden. Ik link bij elk product dat ik heb gebruikt.


Deze keer heb ik ervoor gekozen om een felicitatiekaart te maken voor een zwangerschap. Ik had voor deze kaart niemand in gedachten, dus ik heb de kleuren neutraal gehouden.


Ook voor deze kaart heb ik natuurlijk weer een video gemaakt, die volgt hieronder. Maar eerst een overzicht van alle gebruikte materialen.

Papier
Cardstock
Piatek P13 - Baby Joy

Stansen
Marianne Design Creatables Layout (LR0568)
Marianne Design Collectables Eline's Stork (COL1420)
Marianne Design Collectables Eline's Baby Essentials (COL1421)
Marianne Design Collectables Eline's Baby Animals (COL1422)

Overige materialen
Craft Emotions Easy Connect tape
Big Shot stansmachine
Marianne Design Handgeschreven Baby clear stamps (CS1051)
Marianne Design Background stamp Distressed Linnen (CS0976)
Memento Tuxedo Black inkt 
Distress Ink Vintage Photo

En dan natuurlijk de procesvideo van deze kaart


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: