Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Pasen met Sandra - Dag 5 - Have an Egg-cellent Easter - Anreda DT

Hoi allemaal,

We gaan al snel richting de Pasen, maar of het wel echt gevierd gaat worden, is nog maar de vraag. Door de uitbraak van het Corona-virus wordt er veel afgelast. Aangezien mijn Paas-serie digitaal is, kan ik hier lekker mee doorgaan, dus dat blijf ik gewoon volgens de planning doen.



 Daarom gaan we vandaag gauw verder met dag 5! Uiteraard heb ik ook van deze kaart weer een video gemaakt voor jullie.




Voordat we naar de video gaan, eerst een lijstje met alle gebruikte materialen

Papier

Cardstock wit
Cardstock gekleurd
Marianne Design La Provence

Stansen

Marianne Design Creatables Easter Eggs
Marianne Design Craftables Easter Eggs
Marianne Design Craftables Grass Border
Marianne Design Collectables Eline's Bunny

Overige materialen
Marianne Design Craft Stencil Easter Egg by Marleen
Marianne Design Clear stamps Spring & Easter by Marleen
Big Shot
Craft Emotions Easy Connect tape
Tacky Glue

Tot slot nog de video voor jullie!



Dit was het weer voor vandaag. Dank je wel voor het kijken. 
Blijf veilig, blijf binnen!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Yvonne zei

Je super-paasei is heel erg leuk Sandra. Leuke kleurtjes heb je gebruikt. Je brengt me op een idee. Ik heb het paasei ook en er nog niets mee gedaan.
Wat een werk maak je er van met je mooie filmpjes. Heel leuk.

Groetjes,
Yvonne.