Pagina's

woensdag 4 maart 2020

Pasen met Sandra - Dag 2 - Anreda DT

Hoi allemaal!

Het is al weer maart, wat vliegt de tijd zeg! En het is ook weer woensdag, oftewel, tijd voor Pasen met Sandra!


Deze keer ben ik aan het prutsen geweest met de borduurmal van Marianne Design. Via Pinterest heb ik ook de kaart met het woord Kerst gemaakt, maar dat moet toch ook met Pasen kunnen?
Ja, dat kan, kan ik je vertellen! Ik heb hem zelf ontworpen, maar voel je vrij om hetzelfde ontwerp te gebruiken (met bronvermelding 😉)



Voordat ik de procesvideo laat zien, eerst een lijstje met de gebruikte materialen.

Papier
Cardstock in alle kleuren

Stansen
Marianne Design Craftables Cross Stich Border (CR1473)
Marianne Design Craftables Grass (CR1355)
Marianne Design Creatables Easter Eggs (LR0643)
Marianne Design Collectables Elines Chicken Family (COL1429)

Overige materialen
Distress Oxide Squeezed Lemonade
Distress Oxide Picked Raspberry
Marianne Design Karin Joan's vrolijk Pasen
Memento Tuxedo Black inkt
Big Shot
Craft Emotions Easy Connect tape
Borduurgaren (eigen voorraad)

Tot slot de procesvideo!



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: