Pagina's

vrijdag 22 november 2019

Anreda DT - Kerst met Sandra - Dag 6 - Niet openen

Hoi allemaal,

Het is al weer dag 6 van mijn kerstkaarten serie Kerst met Sandra. Deze serie maak ik ter inspiratie voor Anreda. Ik gebruik hier alleen materialen van Marianne Design voor, momenteel mijn favoriet. Een klik op het logo hieronder brengt je in onze Facebookgroep, waar je nog veel meer inspiratie kan vinden.



Vandaag ga ik voor een wat traditionelere kaart, qua kleuren. Hoewel ik echt wel van andere kleuren hou, kan er qua kerst bij mij niks op tegen rood/groen/goud. Voor deze kaart heb ik het rood eruit gelaten, omdat ik niet de kleur had die ik graag wilde gebruiken. Ook al heb ik geen rood gebruikt, vind ik het eindresultaat wel heel leuk.



Hieronder weer een lijstje van de gebruikte materialen.

Papier
Marianne Design Soft Glitter Paper Gold (CA3143)
Cardstock Olijfgroen
Cardstock Mosgroen
Cardstock Zwart
Cardstock Koffie
Cardstock Wit
Cardstock Goudgeel
Cardstock Babyroze
Cardstock Mokka

Stansen
Marianne Design Collectable Eline's Kitten (COL1454)
Marianne Design Collectable Eline's Christmas Tree (COL1459)
Marianne Design Creatable Gift Box (LR0569)
Marianne Design Craftable Christmas Lights by Marleen (CR1486)

Overige materialen
Marianne Design Craft Stencil Christmas Tree by Marleen (PS8046)
Marianne Design Clear Stamps Hallo Winter by Marleen (CS1036)
Craft Emotions Easy Connect Tape
Embossing inkt
Witte Embossinpoeder
Heat tool
Big Shot

Dit was het voor vandaag, deze keer geen video erbij. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

oooh wat issie leuk geworden
groetjes ellen