Pagina's

maandag 11 november 2019

Anreda DT - Kerst met Sandra - Dag 1 - Geniet met elkaar

Hoi allemaal,

Al een aantal jaar loop ik met het idee om een kerst-serie te maken op mijn blog. Volgens vast schema een aantal kaarten plaatsen, om iedereen wat inspiratie te geven voor kerstmis.
Dit jaar ga ik het dan echt doen. In overleg met Erna van Anreda maken we een Marianne Design serie, Kerst met Sandra. Elke maandag, woensdag en vrijdag tot en met Eerste Kerstdag zal je dus op deze plek een kerstkaart van mij zien, en vandaag is Dag 1!

Zoals jullie weten, vind ik het heerlijk om te mixen en matchen met verschillende sets en deze kaart is daarop geen uitzondering! Het idee voor deze kaart is ontstaan nadat ik op Pinterest een plaatje zag van een houten open kast, versierd met kerstverlichting. Ik moest direct aan het Marianne Design Craftable Shelves by Marleen denken. En als ik dan eenmaal bezig ben, blijf ik toevoegen en toevoegen en toe.... Nou ja, je snapt het.
Alle gebruikte materialen staan hieronder vermeldt.

Papier 


Cardstock

Collectables

Cirkelstans (eigen voorraad)

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra 

2 opmerkingen:

afke zei

Erg leuk gedaan! Ben benieuwd naar de rest!
Groetjes van Afke

Olga zei

Leuke kaart. Ben benieuwd naar de volgende. En wanneer maak je je filmpjes?