Pagina's

donderdag 10 oktober 2019

Anreda DT - FB live 03-10-2019 - Krans

Hoi allemaal,

Vorige week ging ik voor Anreda live op Facebook aan de gang met de nieuwste materialen van Marianne Design. Ik maakte er deze keer geen kaart van, maar iets heel anders. Wil je weten wat ik maakte? Lees dan lekker verder!


 Ik maakte deze keer een krans in Halloween stijl, voor aan mijn voordeur.
Zoals al gezegd in mijn live-video, mijn voordeur zit onder een afdak, en wordt vrijwel nooit nat. Daarom durfde ik het aan om met papier te werken. Is jouw voordeur niet droog? Dan kan je ofwel het papier lamineren en uitknippen, of je hangt de te leuke krans gewoon binnen!


 De basis van deze krans is een strokrans. Deze heb ik bij het tuincentrum bij mij in de buurt gekocht. Eerst omwikkelde ik deze met jute, en daarna met oranje crispylint.
Vorig jaar met de feestdagen heb ik een aantal LED lichtsnoertjes op batterijen gekocht bij hetzelfde tuincentrum, deze heb ik ook om de krans heen gewikkeld.
De batterijhouder zit verstopt achter de heksenhoed.






Gebruikte materialen

Wil je de live uitzending terug kijken, of zien hoe ik deze krans heb gemaakt? Hieronder kan je het filmpje bekijken.


Geen opmerkingen: