Pagina's

woensdag 11 september 2019

Anreda DT - Maud 6 jaar

Hoi allemaal, 

Vorige week was ons nichtje jarig en naast de cadeautjes die we hebben gegeven, wilden mijn kinderen allebei een kaart/tekening geven. Terwijl die gemaakt werden, zei mijn oudste, mama, ga jij ook een kaart maken? En zo geschiedde!

 Mijn basis is deze keer een roze kaart. Daarboven op heb ik een laag wit cardstock liggen, waar ik met de Marianne Design Background Stamp CS0977 en Distress Oxide Picked Raspberry op heb gestempeld.


 Daarna gebruikte ik de Marianne Design Collectable Eline's Flamingo (COL1456) voor de flamingo. Daar gebruikte ik koraalmagenta, roze, goudgeel, zwart en mokka cardstock voor.


 De krans en bloem zijn gemaakt met de Marianne Design Creatable LR0478 gemaakt. De bladeren stanste ik uit grasgroen en kerstgroen cardstock. De hibiscus werd uit roze, koraalmagenta en goudgeel cardstock gesneden.


 Ik gebruikte de letters van het Marianne Design Letterboard DF3454 voor de naam en leeftijd van de jarige. Voordat ik de letters met de Big Shot stanste, plakte ik er eerst Craft Emotios Easy connect tape op, zodat het stickers werden.


Binnenin de kaart stempelde ik nog een tekst die uit de Marianne Design Knuffels set (CS1010) komt, deze paste er perfect bij. Ik stempelde de tekst met Distress Oxide Black Soot.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

LisannesKaartenhobby zei

Mooie, tropische meidenkaart! Daar heb je je nichtje vast en zeker heel erg blij mee gemaakt

Hobbygroet Lisanne