Pagina's

vrijdag 5 april 2019

Lay-out - Ons Lotje is een dotje

Hoi allemaal,

Vandaag deel ik een layout met jullie, die ik gemaakt het bij het koffertjes-album van woensdag.

 De basis van deze layout is een wit vel cardstock. Op een aantal plekken heb ik er een stukje uitgescheurd, en er designpapier achter geplakt. Het designpapier is van Bo Bunny, Baby Bump. Het is al een hele oude lijn.
Alle randen van het papier zijn gedistresst en aangezet met Distress Ink Black Soot.


 Op de achtergrond heb ik Distress Oxide in de kleuren Fossilized Amber, Cracked Pistachio en Picked Raspberry gebruikt, met een wyber mask art van Dutch Doobadoo.

 De "jij" stans van Karin Joan paste er perfect bij, ik kon de verleiding niet weerstaan om hem te gebruiken.


Achter de uitgescheurde stukken cardstock zit een stukje lint, van Marianne Design verwerkt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: