Pagina's

maandag 22 april 2019

Anreda DT - Memory Dex Serie - Deel 1 - Montage

Hoi allemaal,

In mijn DT-pakket van Anreda kreeg ik me dan wat leuks!  Ik werd verrast met de Pronty 3D MDF Memory Dex, hoe leuk is dat?
Ik wist al direct wat ik er mee wilde doen, en dit ga ik LIVE op Facebook doen! 


Nou zie ik jullie denken, watte? Ik zal het uitleggen!

Het is de bedoeling dat ik een foto-album ga maken van mijn Memory Dex. Daarin worden foto's verwerkt van de eerste verjaardag van mijn jongste dochter.
De papierlijn die ik hiervoor ga gebruiken is van Echo Park, Alice in Wonderland.

Omdat ik niet alles in 1 live-uitzending kan doen, heb ik besloten om er een soort serie van te maken. Vandaag heb ik alvast deel 1 voor jullie, het in elkaar zetten van de Memory Dex. 
Ik heb er bewust voor gekozen om dit vooraf te doen, omdat het in een live uitzending te lang duurt om de verf te laten drogen etc.
Uiteraard heb ik wel alles gefilmd, en kunnen jullie dit hieronder terugkijken.


Dit is het resultaat tot nu toe. Mijn Memory Dex is helemaal geschilderd en beplakt. Ik ben dus klaar om met de kaartjes te beginnen!

Hieronder kan je de video bekijken.


Dit was het voor vandaag. Zie ik jullie donderdag 25 april om 20.00uur live in de Facebook groep Creatief met Anreda?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: