Pagina's

vrijdag 18 januari 2019

Jaliyah

Hoi allemaal!

Dochterlief had afgelopen weekend weer een kinderfeestje, en vroeg direct of ik weer een tasje wilde maken waar het cadeautje in kon. Uiteraard slaan we dat niet af, dus ik heb lekker zitten knutselen.

 Het tasje is een krafttasje van Kimya, mijn favoriete winkel als het om verpakkingsmaterialen gaat. Het achtergrond papier is van een blok van de Action. De naam van de jarige heb ik gestempeld op kraftpapier, met de scrabble letters van Noor!Design. Ook de Hiep hiep hoera stempel en de Gefeliciteerd zijn van Noor Design.


De stempels die ik heb gebruikt zijn van MFT. Saddle Up and Celebrate heet deze set. Ik heb ze gekleurd met mijn Copic Markers, maar niet opgeschreven welke nummers ik heb gebruikt. Die moet ik jullie dan ook schuldig blijven.
De achtergrond is gemaakt met een setje waterverf van de Action. Niet helemaal mijn ding, maar ach...

Om mijn tasje af te maken, moesten er volgens dochterlief wat glow-in-the-dark parels op. Die heb ik ooit op het eerste tasje dat ik maakte gedaan, en dat hoort er volgens haar bij. De pareltjes zijn gemaakt met de Nuvo Glow drops, in de kleuren Blue Crush, Apple Sour en Shocking Pink.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Ilonka zei

Wat een superleuke kaart.

Groetjes Ilonka

https://meandmyscrapworld.blogspot.com/