Pagina's

maandag 3 september 2018

Emoji Punch Board tag

Hoi allemaal!

Afgelopen vrijdag ging ik in de Facebook groep Creatief met Kimya verpakkingen live om het Emoji Punch Board van We R Memory Keepers te demonstreren.
Met dat punch board kan je tal van verschillende smileys ponsen.
In de live-uitzending heb ik een aantal verschillende smileys geponst, en ook een tag laten zien. Die tag wil ik jullie natuurlijk niet onthouden, dus laat ik hem hier ook gezellig zien!

Ik heb een bruine tag gebruikt, en door het gat heb ik jute touw geregen.

De emoji-gezichtjes heb ik allemaal uit geel cardstock geponst, en op een zwarte cirkel geplakt. Zo hoef je niet alle oogjes en mondjes los in te plakken. De rode hartjes heb ik ook op het ponsbord gemaakt.
Alles wat uitstak aan de zijkanten heb ik afgeknipt, zodat de tag wel zijn vorm behoud.
Op een stukje vellum heb ik met een stempel van Marianne Design een tekst gestempeld. Ik gebruikte hiervoor transparante inkt, en heb het daarna met witte embossingpoeder bewerkt. Het embossingpoeder heb ik met de heattool gesmolten, en toen mijn vellum strook afgekoeld was, heb ik hem om het label heen geplakt.

Op deze manier kan je heel snel een cadeautje voor iemand maken!

De live-uitzending die ik gedaan heb, vind je ook op het YouTube kanaal van Kimya.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: