Pagina's

zondag 31 december 2017

It's Penguin-ing to look a lot like Christmas!

Hoi allemaal!

Ik ben onlangs verliefd geworden. Echt, hotel-de-botel!
Nee, niet op een persoon hoor, geen zorgen. Maar wel op de stempels en stansen van Lawn Fawn. Ik snap niet dat ik die niet eerder heb ontdekt! Met het geld dat ik voor mijn verjaardag kreeg, heb ik een leuke voorraad aangelegd, en dit is het eerste kaartje dat ik ermee gemaakt heb.

 Ik ben met deze kaart behoorlijk buiten mijn comfort zone gegaan, want hij is heel anders dan mijn "normale" kaarten. Ik heb helemaal geen designpapier of bloemen gebruikt.


 Als eerste heb ik de tekst en sneeuwvlokken uit de set Here we go a waddling geembost op mijn witte cardstock. Daarna heb ik met Distress Oxide Salty Ocean de achtergrond bewerkt.


De heuvels heb ik gemaakt met de Stitched Hillside border dies gemaakt. De pinguins komen ook uiot de set Here we go a waddling. De huisjes komen uit de Winter Village set. Ik heb ze met Versafine Onyx Black inkt gestempeld op aquarel papier, en daarna heb ik de afdrukjes ingekleurd met Distress Inkt. Over uit je comfort zone gaan gesproken zeg! En toch ben ik erg tevreden met het resultaat!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: