Pagina's

vrijdag 28 juli 2017

Layout Stralend Middelpunt

Hoi allemaal!

Ik had de laatste tijd zo veel ideeen voor verschillende layouts in mijn hoofd, dat ik alleen maar layouts heb gemaakt! Ik hoop dat jullie ze nog niet zat zijn haha!
Deze keer een layout helemaal in zwart/wit.

 Ik ben gestart met een vel wit cardstock, waarover ik witte gesso heb gesmeerd. Toen heb ik met Shine poeder in de kleur Silver Grey de achtergrond bewerkt.
Toen dat gedroogd was heb ik rechts met een stencil van Action en structuurpasta een kwart doily gemaakt.
Toen de hele layout klaar was, heb ik witte gesso verdund met water en daarmee over mijn layout gespetterd. Toen dat droog was, heb ik hetzelfde gedaan met Distress Ink Black Soot.


 Mijn foto is gemat op zwart cardstock. Dat heb ik over 3 zwart/witte rietjes geplakt.
Naast de rietjes zit een witte curly pin die ik uit elkaar heb getrokken. Ook heb ik wat stukjes Filmstrip Ribbon van Tim Holtz gebruikt.


 Ik heb wat wit kant gebruikt dat ik bij Kimya heb gekocht. De zwarte strik is gemaakt met lint van een cadeauverpakking van Douglas.


 Onder de foto zit een label met daarop de datum en plaats waar de foto is genomen.


De titel komt uit een set met chipboard teksten van Marianne Design. Ik heb hem eerst met witte gesso bewerkt, en daarna met Distress Ink Black Soot

Geen opmerkingen: