Pagina's

vrijdag 21 juli 2017

Layout - Een dikke Knuffel

Hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag was mijn vriendinnetje Rachel jarig. Zij wilde graag geld als cadeau, maar dat los geven vind ik zo saai. Dan kan je zeggen, joh, San, maak er dan een kaart bij, maar ik besloot iets verder te gaan! Ik heb een layout voor haar gemaakt.
Stiekem heb ik een foto van haar en haar vriend van Facebook geplukt, en toen kon ik aan de slag!

 Het designpapier dat ik voor deze layout heb gebruikt is van Prima Marketing, Rose Quartz collection. Ik heb alle randen bewerkt met een distresser en Distress Ink Black Soot. Ik heb verschillende lagen op elkaar geplakt, en een cirkel gescheurd uit het papier met de veren.
Tussen een aantal lagen heb ik wat creme kleurig kant uit mijn eigen voorraad geplakt.


 In de cirkel heb ik de achtergrond wat donkerder gemaakt met dezelfde Distress Ink. Daarna heb ik met een mask stencil van de Action de achtergrond bewerkt. 
Over de foto zit een vellum strip met tekst. Deze is van Studio Light.
Onder de foto zitten 2 verschillende rietjes. Een effen roze, en een roze met barok patroon.


 Boven de foto heb ik een mooie bloementoef gemaakt. In de bloementoef zitten gestanste veren gestoken. Op de rand van de cirkel heb ik een curly pin geplakt. Deze heb ik uit elkaar getrokken, en er wat bloemen van Wild Orchid Crafts tussen geplakt.


Als laatste nog een doily, een witte lelie en een roze curlypin en de layout was klaar!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: