Pagina's

woensdag 14 juli 2021

Een IJS-elijk goede vakantie gewenst - Anreda DT

 Hoi allemaal,


Het is al weer bijna zo ver, het einde van het schooljaar. Zoals elk jaar, verdienen de meesters en juffen het om in het zonnetje gezet te worden. Daarom heb ik ook dit keer weer leuke cadeautjes gemaakt.

Deze keer flink wat meer dan anders, aangezien ik nu 2 kinderen op de basisschool heb. Het werden namelijk wel 10 cadeautjes! Een monsterklus, ik heb mezelf weer wat op de hals gehaald!



Ik zag in de winkel bij de bak-spullen zakjes om relatief simpel zelf ijs te maken. Alleen een pakje melk toevoegen, mixen, en invriezen. Daarmee was het idee voor het cadeautje voor de meesters en juffen geboren. IJsjes eet je natuurlijk uit een hoorntje, dus een pakje ijshoorntjes erbij, en we hebben een leuk cadeautje te pakken!




Aan het pakketje moest natuurlijk nog een leuk label komen, en hoe leuk is het dan als dat ook nog eens verwijst naar de inhoud van het cadeau?

Dit zijn alle gebruikte materialen.

Papier


Stansen


Overige materialen

Papieren zakken
Jute touw
Nietmachine 

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: