Pagina's

woensdag 23 juni 2021

Flessenpost - Anreda DT

 Hoi allemaal!


Het is al een tijdje geleden dat ik jullie hier wat heb laten zien, ik ben een flinke tijd uit de running geweest. Gelukkig ben ik er weer vrijwel helemaal bovenop, en kan ik weer lekker aan de gang.

Dit kaartje heb ik net afgerond, met een aantal materialen uit de nieuwste collectie van Marianne Design. Zoals jullie wel verwachten van mij, zitten er ook een aantal materialen uit voorgaande collecties bij. Uiteraard komen alle materialen weer bij Anreda vandaan.


Oh die mol toch, hij kwam boven de grond kijken, bleek hij zomaar op het strand te zitten! Op zijn hoofdje zit zelfs nog een schepje..


Ook de palmbomen mogen niet ontbreken op het strand, en in de verte zien we zelfs een vuurtoren.



Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt.


Papier: 

Cardstock Wit

Cardstock Grasgroen

Cardstock Mahonie

Marianne Design Sea Sparkle (PK9163)

Marianne Design Springtime (PK9174)


Stansen:

Marianne Design Creatables Palm Trees (LR0541)

Marianne Design Creatables Ocean View (LR0664)

Marianne Design Collectables Eline's Sea Side (COL1497)

Marianne Design Collectables Eline's Mole (COL1488)

Marianne Design Collectables Eline's Beach Fun (COL1484)

Marianne Design Collectables Eline's Beach Outfits (COL1483)


Overige materialen

Marianne Design Craft Stencil Message in a bottle by Marleen (PS8092)

Craft Emotions Easy connect tape

Big Shot stansmachine

Distress Ink Vintage Photo

Ink blending tool


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Hopelijk kan ik de volgende kaart weer een filmpje met jullie delen.


Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: