Pagina's

zondag 1 april 2018

Paaskrans

Hoi allemaal!

Vrolijk Pasen!
Vandaag laat ik jullie dan ook een paas-creatie zien, want zeg nou zelf, het is toch superleuk om je huis in Paas-sfeer te hebben?
Ook mijn voordeur moet eraan geloven, want ik heb een krans gemaakt.

 Ik ben begonnen met een strokrans van 30cm, en daar heb ik jute omheen gewikkeld. Daarna wat roze crispy-lint van Kimya. Het jute komt overigens ook bij Kimya vandaan.


 Het haasje is van Xenos. Ik heb hem met mijn lijmpistool vastgezet, net als alle andere decoratie.


 De bloemen zijn van foam, en ze komen bij Action vandaan.


 Tussen de bloemen zitten kunsstof eitjes en chenille kuikens, beiden bij Xenos te verkrijgen.


Ik heb een MDF bordje gebruikt voor een groet. Allereerst heb ik hem in de witte gesso gezet. In mijn kast vond ik nog een flesje roze acrylverf van Aleene's, dus heb ik hem roze geverfd. Daarna heb ik er met een stempelset van Karin Joan voor Marianne Design een tekst op gestempeld en een kleine scene. Ik heb gestempeld met Versafine Onyx black inkt. Ik heb hem niet goed genoeg laten drogen, want ik heb wat vlekken gemaakt, maar dat deert niet.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: