Pagina's

woensdag 23 augustus 2017

Layout Happy Birthday

Hoi allemaal!

Vandaag weer een layout, maar dan net even wat anders. Bij layouts vind ik het mooi om met zachte kleuren te werken, beetje vintage papier. Deze keer heb ik ervoor gekozen om best harde kleuren te gebruiken. Het is niet helemaal naar m'n zin geworden, maar een verjaardagsfoto van mijn oudste dochter vroeg om felle kleuren.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Echo Park, Birthday Wishes Girl collectie. 
Ik heb het gele gestippelde vel in 3 repen van 10cm gesneden en dit gerild op elke 1/2 inch. Daarna heb ik de repen aan elkaar geplakt en er de mega rozet van gemaakt.
Op het roze papier heb ik met Shine poeder in de kleur Rainbow Yellow gemengd met structuur pasta een achtergrond gemaakt. Dit heb ik met het bubbel stencil van Dutch Doobadoo gedaan. Toen dat droog was, heb ik met Distress Ink Mustard Seed nog een keer gesponsd met hetzelfde stencil.


Zowel achter de rozet als achter mijn foto zitten verschillende doily's geplakt.
Om de boel wat verder op te fleuren, zitten er verschillende bloemen bij, ze zijn allemaal van Wild Orchid Crafts.


 Achter de rozet en het uitgescheurde stuk, heb ik lint geplakt. Dit lint is van Marianne Design, uit de Eline collectie.


De titel heb ik met mijn Silhouette gesneden. Dit is een bestandje van Echo Park uit de Silhouette store, bijpassend bij het papier.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: