Pagina's

zondag 1 januari 2017

Gefelicipeerd!

Hoi allemaal!

Allereerst de beste wensen voor 2017! Dat al je wensen maar uit mogen komen en dat in goede gezondheid! 
Voor ons lijkt het een prachtig jaar te gaan worden, aangezien ik hoop te bevallen van een gezond kindje.

Op eerste kerstdag was de dochter van vrienden van ons jarig, ze werd al weer 7 jaar. Elk jaar maak ik een kaart voor haar, die we persoonlijk afgeven, want ja, met de post rond de kerst weet je nooit wanneer het komt. 
Doordat we het zelf afgeven, hoeft het dus niet in een envelop te passen, dus daarom heb ik een papieren tasje van Kimya gepimpt.


Het papier dat ik heb gebruikt is van Echo Park, petticoats and pinstripes collectie. Ik heb alle randjes geïnkt met Distress Ink Vintage Photo.

                                                  
Het afdrukje dat ik heb gebruikt is van Marianne Design, en past perfect omdat de jarige gek is op paarden. Ik heb mijn Copic Markers weer gebruikt, en wel de volgende.
Paard: E71, E74, E77, E79
Gras: YG91, YG93, YG95, YG97
Lucht:BG0000, BG00, B01


Om het tasje verder af te maken heb ik een grote doily van Kimya gebruikt, en daarop roze lint, dat ook bij Kimya vandaan komt. De bloemen die ik heb gebruikt zijn van Wild Orchid Crafts. 


De tekst is een kraft etiket, wederom bij Kimya te verkrijgen. 


Ik heb het tasje gepersonaliseerd door op een tag van Kimya haar naam en leeftijd te plakken, met de letters van Tim Holtz. Ja, je raad het al, ook bij Kimya te krijgen!


In het tasje heb ik een notitieblokken gedaan, waar ik de omslag van gemaakt heb nav een sol van Tiets. 


Op het notitieblokje zit dezelfde afdruk, gekleurd met dezelfde markers. 

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
De jarige in kwestie is er in elk geval blij mee!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: