Pagina's

donderdag 30 juni 2016

CreaMiep - Het is Kerst!

Hoi allemaal!

Het is kerst! Uhm, nou qua weer bijna dan he? 
Ik hoop toch nog echt wel even op de zomer, maar voor nu heb ik even een kerstkaart voor CreaMiep om te laten zien!

x
 Het papier dat ik heb gebruikt is van Crafts&You. Ik heb gemat op kraft papier van Joy. Alle randjes zijn met Distress Ink Walnut Stain bewerkt.


 Ik heb deze mooie stempel van Art by Mi Ran gebruikt, ze heet Reindeer Eve. Ik heb haar met mijn MISTI op DCP papier gestempeld, met Memento Tuxedo Black ink. Daarna heb ik haar met Promarkers en Flexmarkers ingekleurd.
De tekststempel die ik heb gebruikt, komt uit de najaarsset van CreaMiep


 Ik heb verschillende bloemetjes gebruikt. De rode bloemen zijn bewerkt met de rode Wink of Stella pen, en de witte bloemen met de witte Wink of Stella pen.


De kerstbomen rand is van Memory Box en is gekleurd met de donkergroene Wink of Stella pen.

Dit was het voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: