Pagina's

zondag 1 februari 2015

CreaMiep Challenge - Valentijn

Hoi allemaal!

Vandaag begint de nieuwe challenge bij CreaMiep, voor de maand februari. Deze keer is ons thema Valentijn, perfect voor deze maand!
Ik heb de volgende bijdrage geleverd.

 Om de vorm van mijn kaart te maken, heb ik gebruik gemaakt van een shape-art mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Simple Stories. Alle randjes heb ik beïnkt met Distress Ink.

 De stempel die ik heb gebruikt heet For You, van Art by Mi Ran, van Whimsy Stamps. Ik heb deze stempel met Memento Ink gestempeld op DCP papier. Ik heb mijn Copic Markers natuurlijk weer gebruikt, en wel de volgende
Huid: E000, E00, E21, E13 en R20 voor de wangen.
Haar: E53, E55, E57
Jurk: W00, W0, W2, W5, RV21, RV23, RV25, RV29

 Ik heb een tekst stempel van Noor Design gebruikt, en Cherry Blossom bloemen en Sweetheart flowers.
Ook heb ik de hartjesballon stans van Marianne Design gebruikt, hij past er perfect bij.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen bij CreaMiep!

Hugs, Sandra

Geen opmerkingen: